Jumaat, 1 Disember 2023

Tb : Sabtu - 14 Oktober 2023 SMK Tun Sharifah Rodziah

Menerima mesej ketika dalam perjalanan ke Langkawi tanggal 25 September 2023. Puas berfikir patut atau tidak namun, terasa tidak sampai hati untuk menolak. Tambahan masa diperuntukkan cuma dua jam. Lama berfikir akhirnya lamaran itu diterima juga.


Bukan satu tugas yang mudah. Meski hanya dua jam, beberapa persiapan perlu dibuat. Alhamdulillah, akhirnya di Digital Library Kedah buat pertama kali aku bertemu muka dengan hampir 60 orang guru dan AKP SMK Tun Sharifah Rodziah.


Terima kasih Cikgu Liyana Izzati SULDP yang sudi menjemput aku menyantuni guru-guru hebat ini. Terima kasih Puan Pengetua, Puan Sariza Md Salleh serta barisan pentadbir kerana sudi bersama-sama menyertai pelbagai aktiviti - bukti kebersamaan cikgu dengan seluruh anak buah di sekolah. Hebat dan tahniah.



Terima kasih dan tahniah buat semua guru dan staf SMK Tun Sharifah Rodziah. Kalian merupakan aset yang berharga berdasarkan kekuatan dan potensi yang kalian ada. Teruslah berganding bahu membina kecemerlangan anak bangsa.


Sejujurnya 2 jam yang diberi terasa begitu cepat berlalu. Banyak yang ingin dikongsi. Ada aktiviti tidak dapat dilaksanakan. Masa begitu terhad. Tambahan ada acara lain selepas itu. Penceramah juga sudah menunggu. Maka terpaksalah sesi ditamatkan dengan segera. Apa pun semoga perkongsian singkat itu bermanfaat buat semua. Mohon maaf atas segala kekurangan.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DIARI SEORANG PESARA 3

Menjadi seorang pesara, rutinnya hanya di rumah. Menyiapkan tugas-tugas hakiki sebagai suri rumah. Tidak ada bezanya. Cuma dulu banyak ma...