Jumaat, 12 November 2010

MENGECAPI SEBUAH KEJAYAAN




Tanggal 11 November 2010, ketika hati berdetik kecemasan lantaran beribu harapan berbaur-baur di celah-celah kerisauan, tiada apa yang terlintas di fikiran selain doa, selawat dan zikir. kerisauan di hati jika boleh diukur rasanya begitu tinggi. Kelewatan pengumuman daripada pihak sekolah juga kelewatan puteri bongsuku menghubungi menambah resah yang sudah bertambah. Namun, penantian dari beberapa hari ternoktah dengan kemasukan SMS di talian telefon bimbitku. "Mom, ah dapat 5a, alhamdulillah. Yang lain xtau lagi. Nanti ah telefon"
Syukran. Terima kasih Allah. Alhamdulillah.
Bagaimana ingin ku rakamkan ucapan terima kasih atas segala yang Kauberikan kepada kami kerana terlalu sedikit yang kami balas kepadaMu, ya.. allah.
Terima kasih Allah kerana memberikan sebuah kejayaan yang tidak ternilai kepada anakku Farah Izzati dan aku sekeluarga. Moga kejayaan ini berkekalan dan anak-anakku lahir sebagai yang soleh dan solehah. Dapat sentiasa menabur bakti kepada kedua ibu bapa, masyarakat dan negara; berjuang untuk bangsa dan agama serta sentiasa mentaati perintahMu sepenuhnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

DIARI SEORANG PESARA 3

Menjadi seorang pesara, rutinnya hanya di rumah. Menyiapkan tugas-tugas hakiki sebagai suri rumah. Tidak ada bezanya. Cuma dulu banyak ma...